Panel klienta

Faq

Wirtualne biuro

To formalna siedziba Twojej firmy. Pod tym adresem masz zarejestrowaną swoją firmę, tu przychodzi korespondencja. Tutaj masz centrum wsparcia swego biznesu, które stale dla Ciebie pracuje, włącznie z osobistą wirtualną asystentką. Korzystasz w takim zakresie jaki jest Tobie potrzebny. A to wszystko bez konieczności wynajmowania własnego lokalu, zatrudniania personelu, kupowania sprzętu.

Nasze biura są czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 - 17.00. W tym czasie możesz odebrać swoją korespondencję, wynająć salę konferencyjną czy skorzystać z pomocy asystentki.

Każdą odebraną przesyłkę rejestrujemy w dzienniku korespondencji klienta, z podaniem daty odbioru, nadawcy, numeru.

Korespondencję Twojej firmy może odebrać każda osoba, której zostanie udzielone pisemne upoważnienie.

Nie potrzebujemy pieczątki Twojej firmy. Korespondencję odbieramy na podstawie pisemnego upoważnienia.

Twoja korespondencja jest przechowywana w Biznes Spot przez 6 miesięcy od daty odbioru. Po tym czasie jest ona zniszczona.

Powiadomienie o przychodzącej korespondencji otrzymasz w dniu,
w którym została ona odebrana. Jeśli zostanie ona dostarczona po godz. 15.00 wówczas możesz otrzymać powiadomienie następnego dnia roboczego. Powiadomienie przyjdzie na podany przez Ciebie adres e-mail.

Skan korespondencji otrzymasz w dniu jej odbioru. Jeśli zostanie ona dostarczona po godz. 15.00 wówczas skan możesz otrzymać następnego dnia roboczego.

Twoją korespondencję będziemy Ci przesyłać co tydzień listem poleconym na wskazany przez Ciebie adres.

Twojej firmie zostanie przydzielony indywidualny numer telefonu. Będziesz mógł nagrać tam swoje powitanie.

Kiedy zadzwoni Twój klient w naszym systemie wyświetli się nazwa Twojej firmy. Dzięki temu recepcjonistka będzie mogła odebrać telefon używając nazwy Twojej firmy. Będzie postępowała zgodnie z Twoimi instrukcjami: może przekierować rozmowę na wskazany przez Ciebie numer telefonu albo przeprowadzi rozmowę
i następnie przekaże Ci pozyskane informacje poprzez panel klienta.

Sale konferencyjne

Nasze sale są dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 - 17.00. W innym czasie niezbędne są indywidualne ustalenia.

W sali na ul. Wiślanej 8 jest monitor LCD, na którym mogą być robione prezentacje.

Recepcjonista powita ich zgodnie z Twoimi instrukcjami. Często nasi klienci chcą aby umieścić w widocznym miejscu nazwę ich firmy oraz nazwiska gości.

Rezerwację można odwołać bez kosztowo z 24 godz. wyprzedzeniem.

Każdy klient do wyboru otrzymuje kawę lub herbatę, wodę lub sok i ciastka. Możesz też zamówić dla swoich klientów pojedynczo: kawę lub herbatę, lub wodę.

Asystentka może przygotować dla Ciebie materiały do spotkania (prezentacja .ppt, druk), zarezerwować bilety, taksówkę, zamówić catering.

Na spotkania w naszych salach można przyjechać również samochodem, które bez problemu Ty i Twoi goście zaparkują w pobliżu: w CENTRUM jest parking podziemny - wystarczy wjechać przez szlaban na teren hotelu Gromada, na POWIŚLU można zaparkować na ul. przy samym wejściu do biura - zawsze są wolne miejsca.

Biura serwisowane

Na każde stanowisko pracy jest przeznaczone: biurko, fotel i zamykany na klucz kontener; w gabinecie znajduje się też regał na dokumenty.

Najemcy mają nieograniczony dostęp do biura 24/7.

Recepcja jest czynna codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 - 17.00.

Pracownicy głównej recepcji na dole budynku posiadają listę wszystkich naszych najemców i kierują ich odpowiednio.

Do Twojej dyspozycji jest: drukarka, skaner, niszczarka dokumentów. Możemy udostępnić Ci również telefon stacjonarny na biurko czy komputer.

Tak, nasi klienci mogą korzystać z sali konferencyjnej. Ustaloną liczbę godzin w miesiącu mają zapisaną w umowie.

Twój asystent z recepcji może zamówić Ci kuriera, wysłać pocztę, zarezerwować restaurację, bilety, wykonać inne drobne prace biurowe.

Zakładanie firm

To zależy od Ciebie. Możemy zająć się całym procesem począwszy od wyboru formy prawnej i sposobu rejestracji - poprzez umowę spółki i notariusza - a kończąc na urzędach: KRS, US, ZUS. Równie dobrze możemy tylko wypełnić wnioski i złożyć je w urzędach.

W trybie S24 spółka może być zarejestrowana w czasie 24 godzin, NIP i regon są nadawane do 3 dni roboczych.

Tak, pomagamy rejestrować wszelkie zmiany, np. zmiana nazwy, siedziby, adresu, składu zarządu, Rady Nadzorczej, udziałowców, przedmiotu działalności i inne.

Wypełnij formularz kontaktowy a nasz konsultant ustali z Tobą dalsze kroki.

Księgowość

Dokumenty do księgowania powinny być dostarczone do naszego biura na ul. Wiślaną 8.

Cena zależy głównie od rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności oraz liczby dokumentów w firmie. Rozliczenie następuje na podstawie cennika, który jest załącznikiem do umowy.

Tak, otrzymasz bezpośredni kontakt do swojej księgowej/kadrowej. Możesz z nimi kontaktować się telefonicznie, mailowo lub umówić się na spotkanie.

Tak, księgowa przygotuje wszystkie wymagane dokumenty oraz przekaże je urzędnikom, udzieli informacji.

Umowa jest podpisana na czas nieoznaczony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Tak, nasze biuro rachunkowe posiada ważną polisę ubezpieczeniową od OC