Biuro serwisowane – argumenty ekonomiczne

Czas, pieniądze i praca to trzy najważniejsze elementy napędzające biznes. Jeśli bez potrzeby je tracimy, to możemy przegrać. Biuro serwisowane pozwala zaoszczędzić i czas i pieniądze i pracę.
Zasadnicza różnica między wynajmem biura konwencjonalnego a biura serwisowanego polega na elastyczności tego drugiego rozwiązania. Biuro konwencjonalne wynajmuje się na trzy-pięć lat biuro serwisowane na sporo krócej i wynajem można przedłużać.

Biuro serwisowane koszty początkowe do 75 procent niższe

Brak początkowych kosztów budowy biura, stawiania ścianek, kupowania mebli. Gotowe biuro może być tańsze na tym etapie nawet o 75 procent i to w kosztach liczonych miesięcznie. Powierzchnie rzadko używane są w przypadku biura gotowego już urządzone.

Gotowe biuro dostosuje się do Ciebie

Jeśli wynajmiesz powierzchnię biurową to jest ona określonej wielkości i łatwo nie da się tego zmienić. W gotowym biurze masz większą szansę, że znajdzie się miejsce na dodatkowych pracowników. Możesz też stosunkowo szybko zrezygnować z najmu. To ważne w przypadku startujących dopiero firm. Gotowe biuro to też dobre rozwiązanie dla firm dużych, które chcą testować możliwości nowego rynku.

Biuro serwisowane lepiej wykorzystuje przestrzeń i ludzi

Kuchenka, sala konferencyjna, przestrzeń wypoczynkowa, to pomieszczenia stosunkowo rzadko wykorzystywane. Biuro serwisowane ma te elementy gotowe. Nie trzeba za nie płacić stałego czynszu. Płaci się tylko za używanie, ryczałtem albo stawkę godzinową.
W pakiecie mamy też takie usługi jak wsparcie sekretarskie i IT, sprzątanie, ochrona, usługi recepcyjne.

Gotowe biuro to mniejsza infrastruktura

Firma wynajmująca biuro serwisowane nie musi mieć własnego systemu IT, centralki telefonicznej, drukarek i skanerów, Korzysta z tego w miarę swoich potrzeb. To pozwala na szybsze dostosowanie się warunków, zmniejsza, zatem ryzyko operacyjne.

Biuro serwisowane wspiera biznes

Bardzo często firmy prowadzące gotowe biura proponują tez profesjonalne usługi wsparcia biznesu. Chodzi na przykład o zakładanie spółek, doradztwo księgowe, podatkowe, tłumaczenia, pisanie wniosków o granty i o dofinansowanie unijne.