To formalna siedziba Twojej firmy. Pod tym adresem masz zarejestrowaną swoją firmę, tu przychodzi korespondencja. Tutaj masz centrum wsparcia swego biznesu, które stale dla Ciebie pracuje, włącznie z osobistą wirtualną asystentką. Korzystasz w takim zakresie jaki jest Tobie potrzebny. A to wszystko bez konieczności wynajmowania własnego lokalu, zatrudniania personelu, kupowania sprzętu.
Wirtualne biuro
Co to jest wirtualne biuro?
W jakich godzinach biuro jest czynne?
Nasze biura są czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 - 17.00. W tym czasie możesz odebrać swoją korespondencję, wynająć salę konferencyjną czy skorzystać z pomocy asystentki.
Na czym polega rejestracja korespondencji?
Każdą odebraną przesyłkę rejestrujemy w dzienniku korespondencji klienta, z podaniem daty odbioru, nadawcy, numeru.
Kto może odebrać moją korespondencję?
Korespondencję Twojej firmy może odebrać każda osoba, której zostanie udzielone pisemne upoważnienie.
Czy muszę dostarczyć pieczątkę firmy?
Nie potrzebujemy pieczątki Twojej firmy. Korespondencję odbieramy na podstawie pisemnego upoważnienia.
Co dzieje się z nieodebraną przeze mnie korespondencją?
Twoja korespondencja jest przechowywana w Biznes Spot przez 6 miesięcy od daty odbioru. Po tym czasie jest ona niszczona.
Kiedy i w jaki sposób zostanę powiadomiony o odebranej korespondencji?
Powiadomienie o przychodzącej korespondencji otrzymasz w dniu,
w którym została ona odebrana. Jeśli zostanie ona dostarczona po godz. 15.00 wówczas możesz otrzymać powiadomienie następnego dnia roboczego. Powiadomienie przyjdzie na podany przez Ciebie adres e-mail.
Kiedy otrzymam skan mojej korespondencji?
Skan korespondencji otrzymasz w dniu jej odbioru. Jeśli zostanie ona dostarczona po godz. 15.00 wówczas skan możesz otrzymać następnego dnia roboczego.
Jak często jest będę otrzymywał moją korespondencję pocztą?
Twoją korespondencję będziemy Ci przesyłać co tydzień listem poleconym na wskazany przez Ciebie adres.
Na czym polega obsługa telefoniczna?
Twojej firmie zostanie przydzielony indywidualny numer telefonu. Będziesz mógł nagrać tam swoje powitanie.
Kiedy zadzwoni Twój klient w naszym systemie wyświetli się nazwa Twojej firmy. Dzięki temu będziemy mogli odebrać telefon używając nazwy Twojej firmy. Będziemy postępować zgodnie z Twoimi instrukcjami: możemy przekierować rozmowę na wskazany przez Ciebie numer telefonu albo przeprowadzić rozmowę i następnie przekazać Ci pozyskane informacje poprzez panel klienta.
Sale konferencyjne
W jakich godzinach mogę wynająć salę?
Nasze sale są dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 - 17.00. W innym czasie niezbędne są indywidualne ustalenia.
Czy w salach jest rzutnik?
W sali na ul. Wiślanej 8 jest monitor LCD, na którym mogą być robione prezentacje.
Jak zostaną powitani goście?
Recepcjonista powita ich zgodnie z Twoimi instrukcjami. Często nasi klienci chcą aby umieścić w widocznym miejscu nazwę ich firmy oraz nazwiska gości.
Czy mogę odwołać rezerwację bez kosztów?
Rezerwację można odwołać bez kosztowo z 24 godz. wyprzedzeniem.
Co wchodzi w skład serwisu kawowego?
Każdy klient do wyboru otrzymuje kawę lub herbatę, wodę lub sok i ciastka. Możesz też zamówić dla swoich klientów pojedynczo: kawę lub herbatę, lub wodę.
Jakie usługi mogę zlecić recepcji?
Recepcja może przygotować dla Ciebie materiały do spotkania (prezentacja .ppt, druk), zarezerwować bilety, taksówkę, zamówić catering.
Czy są miejsca parkingowe?
Nasi klienci bez trudu mogą zaparkować w każdej z naszych lokalizacji: na Powiślu zawsze są miejsca na ulicy przed budynkiem, w Centrum można zaparkować do 10 minut bezpłatnie pod samym wejściem do naszego biura lub dłużej na płatnym parkingu podziemnym a przy Nowogrodzkiej można znaleźć miejsca bezpośrednio przy ulicy lub na strzeżonym parkingu przy hotelu Marriott.
Biura serwisowane
Jakie jest wyposażenie gabinetu?
Na każde stanowisko pracy jest przeznaczone: biurko, fotel i zamykany na klucz kontener; w gabinecie znajduje się też regał na dokumenty.
W jakich godzinach jest dostęp do biura?
Najemcy mają nieograniczony dostęp do biura 24/7.
W jakich godzinach czynna jest recepcja?
Recepcja jest czynna codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 - 17.00.
Jak moi kienci trafią do mojego biura?
Pracownicy głównej recepcji na dole budynku posiadają listę wszystkich naszych najemców i kierują ich odpowiednio.
Z jakiego sprzętu biurowego mogę korzystać?
Do Twojej dyspozycji jest: drukarka, skaner, niszczarka dokumentów. Możemy udostępnić Ci również telefon stacjonarny na biurko czy komputer.
Czy mam dostęp do sali konferencycjnej?
Tak, nasi klienci mogą korzystać z sali konferencyjnej. Ustaloną liczbę godzin w miesiącu mają zapisaną w umowie.
Jakie prace mogę zlecić recepcji?
Twój asystent z recepcji może zamówić Ci kuriera, wysłać pocztę, zarezerwować restaurację, bilety, wykonać inne drobne prace biurowe.
Zakładanie firm
Na czym polega pomoc Biznes Spot w założeniu firmy?
To zależy od Ciebie. Możemy zająć się całym procesem począwszy od wyboru formy prawnej i sposobu rejestracji - poprzez umowę spółki i notariusza - a kończąc na urzędach: KRS, US, ZUS. Równie dobrze możemy tylko wypełnić wnioski i złożyć je w urzędach.
W jakim najkrótszym czasie mogą Państwo zarejstrować dla mnie firmę?
W trybie S24 spółka może być zarejestrowana w czasie 24 godzin, NIP i regon są nadawane do 3 dni roboczych.
Czy mogę zlecić Wam rejestrację zmian w mojej firmie?
Tak, pomagamy rejestrować wszelkie zmiany, np. zmiana nazwy, siedziby, adresu, składu zarządu, Rady Nadzorczej, udziałowców, przedmiotu działalności i inne.
Co mam zrobić aby skorzystać z Waszych usług?
Wypełnij formularz kontaktowy a nasz konsultant ustali z Tobą dalsze kroki.
Księgowość
W jaki sposób następuje przekazanie dokumentów do księgowania?
Dokumenty do księgowania powinny być dostarczone do naszego biura na ul. Wiślaną 8.
Od czego zależy cena za księgowość?
Cena zależy głównie od rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności oraz liczby dokumentów w firmie. Rozliczenie następuje na podstawie cennika, który jest załącznikiem do umowy.
Czy będę miał bezpośredni kontakt z księgową?
Tak, otrzymasz bezpośredni kontakt do swojej księgowej/kadrowej. Możesz z nimi kontaktować się telefonicznie, mailowo lub umówić się na spotkanie.
Czy księgowa uczestniczy w kontrolach?
Tak, księgowa przygotuje wszystkie wymagane dokumenty oraz przekaże je urzędnikom, udzieli informacji.
Na jaki okres jest podpisana umowa?
Umowa jest podpisana na czas nieoznaczony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.
Czy są Państwo ubezpieczeni?
Tak, nasze biuro rachunkowe posiada ważną polisę ubezpieczeniową od OC.