Wirtualne biuro Powiśle
Wirtualne biuro na Wiślanej w Warszawie to świetna propozycja dla wielu przedsiębiorców – nie tylko z Warszawy. Jeśli nie chcesz ponosić kosztów wynajmu pomieszczenia biurowego, a do tego nie masz ochoty podawać swojego prawdziwego adresu klientom, może ono okazać się dla Ciebie rozwiązaniem idealnym. Wystarczy niewielka opłata, aby Twoja firma zyskała nową, oficjalną „lokalizację”.
Świetna lokalizacja
Biuro znajduje się w spokojnej okolicy na parterze kameralnej, powojennej kamienicy. W pobliżu są znane punkty, takie jak Hotel Marriott i Pałac Kultury i Nauki, co dodaje prestiżu.
Doskonała komunikacja i parking
Dostępne są tramwaje, autobusy, metro oraz wygodne dojazdy samochodowe, co ułatwia dotarcie z każdej części miasta. Dodatkowo w pobliżu znajduja się płatne miejsca parkingowe na ulicy oraz w Hotelu Marriott.
Wynajem sal konferencyjnych
W tej lokalizacji możesz wynająć salę konferencyjną idealną na prezentacje, warsztaty i spotkania biznesowe. Dostępny jest profesjonalny sprzęt – rzutnik, flipchart, kamera do wideokonferencji, WiFi, sprawną obsługę Twojej korespondencji.
WYBIERZ PAKIET DLA SIEBIE
- Adres do rejestracji
- Adres korespondencyjny
- Odbiór korespondencji
- Przechowywanie korespondencji
- Rejestracja korespondencji
- Powiadomienia na e-mail
- Adres do rejestracji
- Adres korespondencyjny
- Odbiór korespondencji
- Przechowywanie korespondencji
- Rejestracja korespondencji
- Skanowanie i wysyłanie na email
- Sala konferencyjna– 2 h/m-c + 5% zniżki na sale
- Adres do rejestracji
- Adres korespondencyjny
- Odbiór korespondencji
- Przechowywanie korespondencji
- Rejestracja korespondencji
- Skanowanie i wysyłanie na email
- Odsyłanie oryginałów – 1x m-c
- Dedykowana linia telefoniczna
- Sala konferencyjna – 4h/m-c +10% zniżki
- Fax
Wirtualne biuro – Wiślana. Dlaczego się warto na nie zdecydować?
W naszym wirtualnym biurze na Wiślanej oferujemy Ci nie tylko adres do rejestracji swojej firmy, ale również adres do korespondencji. W razie potrzeby obsłużymy też przychodzącą do Ciebie pocztę (i przesyłki kurierskie) i oczywiście Cię o niej informujemy. Możemy dla Ciebie też wykonać proste prace, np. przeskanować lub wydrukować i wysłać potrzebne dla Ciebie dokumenty na Twój adres e-mail lub klasyczną skrzynkę pocztową. W razie potrzeby przechowamy też Twoją korespondencję przez jakiś czas – w zależności od tego, jak się umówimy.
W ramach usługi wirtualnego biura na Wiślanej zyskujesz również dostęp do sal konferencyjnych i biur serwisowanych. Dzięki temu, w razie potrzeby, będziesz miał gdzie spotkać się z klientami. Z powodzeniem możesz w takich salach przeprowadzać np. rekrutację na nowe stanowiska czy odbywać kluczowe z punktu Twojego biznesu rozmowy. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w takich pomieszczeniach opracowywać także np. strategię rozwoju firmy.
Czym jest samo biuro serwisowane? To przestrzeń biurowa obsługiwana przez firmę zewnętrzną, gotowa do pracy. Dzięki niemu nie musisz inwestować w wyposażenie takiego miejsca, nie musisz go także porządkować. W sytuacji, gdy Twoja firma będzie się intensywnie rozwijać, wystarczy że dodasz do niego nowe biurka czy pomieszczenia.
Wynajem sal konferencyjnych
Idealne na prezentacje, warsztaty i spotkania biznesowe.
Profesjonalny sprzęt
Rzutnik, flipchart, kamera do wideokonferencji, WiFi.
Sprawną obsługę Twojej korespondencji
Dostosowane do Twoich potrzeb.
Dogodne parkowanie
Płatne miejsca parkingowe na ulicy oraz w Hotelu Marriott.


DLACZEGO WARTO
Wirtualne biuro – Wiślana. Dlaczego warto się na nie zdecydować właśnie tutaj?
Warto zaznaczyć, że wirtualne biuro na Wiślanej zlokalizowane jest na Powiślu, a więc na jednym z osiedli Śródmieścia. Mówi się, że to najmodniejsza dzielnica stolicy. Usytuowanych jest tutaj mnóstwo klimatycznych barów i kawiarni, stylowych biur i eleganckich apartamentów. Rozbudowana infrastruktura komunikacyjna sprawia, że z łatwością można przedostać się stąd do innych części stolicy. Chociażby z tych powodów warto więc mieć swój adres korespondencyjny właśnie tutaj.
Kto korzysta z wirtualnego biura na Wiślanej?
Kto najchętniej korzysta z wirtualnych biur na Wiślanej? Zazwyczaj są to właściciele start-upów oraz freelancerzy. Często są to również posiadacze sklepów internetowych oraz małych agencji reklamowych. Chcesz dołączyć do tej grupy? Zgłoś się do nas już dziś!
ZOBACZ LOKALIZACJE NA MAPIE
FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Wirtualne biuro
Jeśli zarejestrujesz firmę pod adresem:
– pl. Powstańców Warszawy 2 lub ul. Wiślanej 8 – Twoja firma będzie podlegać pod I Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście,
– ul. Nowogrodzka 56a – Twoja firma będzie podlegać pod III Urząd Skarbowy Warszawa Śródmieście.
To formalna siedziba Twojej firmy. Pod tym adresem masz zarejestrowaną swoją firmę, tu przychodzi korespondencja. Tutaj masz centrum wsparcia swego biznesu, które stale dla Ciebie pracuje, włącznie z wirtualną pomocą recepcji. Korzystasz w takim zakresie jaki jest Tobie potrzebny. A to wszystko bez konieczności wynajmowania własnego lokalu, zatrudniania personelu, kupowania sprzętu.
Usługi wirtualnego biura w Biznes Spot zaczynają się już od 43 zł.
Skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszych usług. Wszystkie formalności wykonamy za Ciebie. Napisz e-mail na info@biznesspot.pl lub zadzwoń +48 22 460 80 90
Wirtualne biuro to adres dla Twojej firmy. Fizycznie, Twoje biura mogą być w innym mieście, ale jeżeli potrzebujesz adresu W Warszawie, skorzystaj z usług wirtualnego biura Biznes Spot.
Wirtualne biuro pozwala na zlokalizowanie Twojej firmy w dowolnym miejscu na ziemi.
Nasze biura są czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 – 17.00. W tym czasie możesz odebrać swoją korespondencję, wynająć salę konferencyjną czy skorzystać z pomocy recepcji.
Każdą odebraną przesyłkę rejestrujemy w dzienniku korespondencji klienta, z podaniem daty odbioru, nadawcy, numeru.
Korespondencję Twojej firmy może odebrać każda osoba, której zostanie udzielone pisemne upoważnienie.
Nie potrzebujemy pieczątki Twojej firmy. Korespondencję odbieramy na podstawie pisemnego upoważnienia.
Co dzieje się z nieodebraną przeze mnie korespondencją?
Powiadomienie o przychodzącej korespondencji otrzymasz w dniu,
w którym została ona odebrana. Jeśli zostanie ona dostarczona po godz. 15.00 wówczas możesz otrzymać powiadomienie następnego dnia roboczego. Powiadomienie przyjdzie na podany przez Ciebie adres e-mail.
Skan korespondencji otrzymasz w dniu jej odbioru. Jeśli zostanie ona dostarczona po godz. 15.00 wówczas skan możesz otrzymać następnego dnia roboczego.
Twoją korespondencję będziemy Ci przesyłać co tydzień listem poleconym na wskazany przez Ciebie adres.
Twojej firmie zostanie przydzielony indywidualny numer telefonu. Będziesz mógł nagrać tam swoje powitanie.
Kiedy zadzwoni Twój klient w naszym systemie wyświetli się nazwa Twojej firmy. Dzięki temu będziemy mogli odebrać telefon używając nazwy Twojej firmy. Będziemy postępować zgodnie z Twoimi instrukcjami: możemy przekierować rozmowę na wskazany przez Ciebie numer telefonu albo przeprowadzić rozmowę i następnie przekazać Ci pozyskane informacje poprzez panel klienta.
Tak, na życzenie list może być otwarty, zeskanowany i przesłany na wskazany adres mailowy. Odbiór korespondencji pozwala na bieżąco monitorować korespondencję, szczególnie ważne dla listów urzędowych wymagających terminowych odpowiedzi.
Tak, wirtualne biuro Biznes Spot odbiera korespondencję firmową i informuje o jej nadejściu drogą mailową.
Nie, siedziba firmy w wirtualnym biurze nie jest źle odbierana przez organy kontroli. W wielu wirtualnych biurach odbywają się kontrole, które kończą się pozytywnymi decyzjami.
Otrzymasz pisemne zawiadomienie dostarczone do wirtualnego biura. Pracownicy biura poinformują Cię o korespondencji. Możesz spotkać się z urzędnikami w komfortowych przestrzeniach biurowych wirtualnego biura.
Biura serwisowane
Na każde stanowisko pracy jest przeznaczone: biurko, fotel i zamykany na klucz kontener; w gabinecie znajduje się też regał na dokumenty.
Najemcy mają nieograniczony dostęp do biura 24/7.
Recepcja jest czynna codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 09.00 – 17.00.
Pracownicy głównej recepcji na parterze budynku posiadają listę wszystkich naszych najemców i kierują ich do odpowiedniego biura.
Do Twojej dyspozycji jest: drukarka, skaner, niszczarka dokumentów. Możemy udostępnić Ci również telefon stacjonarny na biurko czy komputer.
Tak, nasi klienci mogą korzystać z sali konferencyjnej. Ustaloną liczbę godzin w miesiącu mają zapisaną w umowie.
Twój asystent z recepcji może zamówić Ci kuriera, wysłać pocztę, zarezerwować restaurację, bilety, wykonać inne drobne prace biurowe.
