Strona główna > Usługi > Obsługa spółek – pełna księgowość

Obsługa spółek – pełna księgowość

Obsługa księgowa spółek prawa handlowego, w tym spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, komandytowej czy akcyjnej, wymaga prowadzenia tzw. pełnej księgowości. Oznacza to, że każdy koszt i każdy przychód spółki musi być odpowiednio ewidencjonowany. 

Spot16 Konferencja 2 1

W ramach pełnej obsługi księgowej zapewniamy m.in.:

  • Shield Check
    prowadzenie ksiąg rachunkowych,
  • Shield Check
    prowadzenie dokumentacji podatkowej (m.in. ewidencje dla celów podatku od towarów i usług, ewidencje dla celów podatku dochodowego, ewidencje środków trwałych),
  • Shield Check
    Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
  • Shield Check
    Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów rozliczeniowych,
  • Shield Check
    Uczestnictwo w audytach księgowych i podatkowych, reprezentacja przed US i ZUS,
  • Shield Check
    Obsługa kadr i płac,
  • Shield Check
    Sporządzanie raportów na potrzeby zarządu.

Jako nasz klient możesz również liczyć na pomoc naszych doradców podatkowych.

Spółki prawa handlowego, a w szczególności spółka z ograniczoną odpowiedzialnością są najczęściej wybieraną formą prowadzenia działalności, szczególnie wśród cudzoziemców.

Ustawa o rachunkowości oraz Kodeks spółek handlowych narzuca na spółki z o.o. obowiązek ewidencjonowania wszelkich przepływów gotówkowych i bezgotówkowych w firmie, a także przygotowanie sprawozdania finansowego z jej działalności. W takiej sytuacji spółka z o.o. musi założyć firmowy rachunek bankowy, a wszystkie operacje finansowe na nim dokonywane muszą być powiązane z konkretnym wpisem w księgach rachunkowych. Te same zasady dotyczą płatności wykonywanych gotówką, które muszą być uwzględnione w raporcie kasowym.

Image 39

Po zakończeniu każdego roku otrzymasz od nas sprawozdanie finansowe, które zarząd spółki musi złożyć do KRS i na które składa się:

  • rachunek zysków i strat, czyli zestawienie wszystkich operacji finansowych przeprowadzonych przez firmę w danym roku,
  • bilans, czyli zestawienie wszystkich aktywów i pasywów przedstawiających stan majątku firmy,
  • informacje dodatkowe, czyli wszystkie dane dotyczące działalności spółki,
    których nie umieszczono w rachunku zysków i strat ani w bilansie.

Dodatkowo, do otrzymanego od nas sprawozdania finansowego, będziesz musiał dołączyć

  • sprawozdanie zarządu z działalności oraz
  • protokół z ZZW zawierający uchwały zatwierdzające roczne sprawozdanie finansowe oraz decyzje dotyczące postępowania w związku z uzyskanym zyskiem/stratą.

Pełna księgowość to też wiele korzyści. Jako wspólnik czy zarząd będziesz mógł prześledzić wszystkie operacje finansowe firmy, a także precyzyjnie oszacować posiadany majątek i zobowiązania. Sam z pewnością wiesz, że informacje na temat przychodów, kosztów i zysku firmy są niezbędne do sprawnego zarządzania i podejmowania racjonalnych decyzji finansowych.

Cennik usług

Liczba dokumentów Cena PLN netto miesięcznie
do 20 600
do 50 1 000
do 100 1 600
do 150 2 000
do 200 2 670

Liczba dokumentów

Roczne sprawozdanie finansowe Równowartość jednomiesięcznej opłaty za obsługę księgową, nie mniej niż 1000 zł.
Umowa o pracę włącznie z teczkami pracowniczymi 65 zł netto za 1 osobę miesięcznie
Umowa o pracę bez teczek pracowniczych 50 zł netto za 1 osobę miesięcznie
Umowa o zlecenie/dzieło 40 zł netto za 1 osobę miesięcznie.

FAQ – NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Księgowość

W jaki sposób następuje przekazanie dokumentów do księgowania?

Dokumenty do księgowania powinny być dostarczone do naszego biura na ul. Wiślaną 8.

Od czego zależy cena za księgowość?

Cena zależy głównie od rodzaju prowadzonej przez Ciebie działalności oraz liczby dokumentów w firmie. Rozliczenie następuje na podstawie cennika, który jest załącznikiem do umowy.

Czy będę miał bezpośredni kontakt z księgową?

Tak, otrzymasz bezpośredni kontakt do swojej księgowej/kadrowej. Możesz z nimi kontaktować się telefonicznie, mailowo lub umówić się na spotkanie.

Czy księgowa uczestniczy w kontrolach?

Tak, księgowa przygotuje wszystkie wymagane dokumenty oraz przekaże je urzędnikom, udzieli informacji.

Na jaki okres jest podpisana umowa?

Umowa jest podpisana na czas nieoznaczony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Czy są Państwo ubezpieczeni?

Tak, nasze biuro rachunkowe posiada ważną polisę ubezpieczeniową od OC

Cat Foto
Jeśli interesuje Cię jedna z naszych usług lub potrzebujesz indywidualnej oferty, wypełnij formularz

Wyślij zapytanie