Sale konferencyjne coraz częściej wynajmowane wirtualnie

Sale konferencyjne są coraz częściej wynajmowane wirtualnie w sieci, a nie telefonicznie czy osobiście. Światowy lider w takich transakcjach opublikował raport na temat trendów w wynajmie sal konferencyjnych online. Sale konferencyjne według raportu W raporcie autorzy podkreślili szybką cyfryzację tego segmentu rynku. Badanie wykazało, że aż 95 procentach rezerwowane przez internet sale konferencyjne są przeznaczone na spotkania, w których berze udział do 20 osób. Najpopularniejszy czas trwania takich spotkań to konferencje całodniowe. Co ciekawe badanie wykazało, że online wynajmowane są sale należące do bardzo różnych dostawców. 48 procent rezerwacji trafia poza hotele. „Uznaliśmy, że ważne jest, aby udostępnić nasze dane branży, aby odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Spędziliśmy lata budując naszą platformę technologiczną i naszym zdaniem w ciągu trzech lat zdecydowana większość małych spotkań zostanie zarezerwowana... [...]
Dowiedz się więcej

Biuro serwisowane odpowiedzią na problemy rynkowe

Biuro serwisowane może zapewnić dogodniejsze warunki do pracy niż własne, firmowe. Daje też możliwość bardziej elastycznego kształtowania zajmowanej powierzchni i dostosowywania jej do bieżących potrzeb. Jest też możliwe przerzucenie części ryzyka zmian na rynku na inny podmiot. Biuro serwisowane a brak pracowników Sytuacja gospodarcza, w tym na rynku pracy jest dynamiczna i niepewna. Składa się na to wiele czynników jak na przykład bardzo niskie bezrobocie, brak fachowców określonych branż, spodziewany odpływ pracowników z Ukrainy do Niemiec. Bezrobocie w Polsce jest obecnie rekordowo niskie. Nie pracują praktycznie, ci którzy nie chcą pracować. Według Eurostatu w październiku 2019 roku bez pracy było 3,2% osób w wieku produkcyjnym. Średnie bezrobocie w Unii Europejskiej wyniosło wtedy 6,3%. Według ZUS do ubezpieczenia emerytalnego i rentowego zgłoszonych było w 2018 roku 426 tysięcy Ukraińców. Oczywiście szara strefa jest tutaj ogromna.... [...]
Dowiedz się więcej

Co to jest biuro serwisowane

Biuro serwisowane, gotowe biuro, centrum biznesowe, biuro zarządzane to różne określenia, które można spotkać dla tej usługi. Chodzi w niej o najem pomieszczeń biurowych dla niewielkich zespołów pracowników. Biuro serwisowane z pełną obsługą Cechą charakterystyczną biura serwisowanego jest oferta pełnej obsługi firmy, która wynajmuje takie pomieszczenia. Zazwyczaj takie miejsce oferuje: - rejestrację firmy; - korzystanie z internetu i urządzeń biurowych; - obsługę recepcyjną, w tym witanie gości, obsługę korespondencji, odbieranie telefonów; - kuchnię z wyposażeniem; - umeblowany pokój czy gabinet; - serwis kawowy; - wynajem sali spotkań, lub sali konferencyjnej; - obsługę spotkań biznesowych; - prowadzenie księgowości. Odpłatność za różne usługi jest podzielona miedzy firmy wynajmujące pomieszczenia, a wiec są one tańsze. Dla kogo przeznaczone jest biuro serwisowane Biura serwisowane zazwyczaj wynajmowane są przez... [...]
Dowiedz się więcej

Biuro serwisowane z siłownią czy światłem słonecznym

W co warto zainwestować urządzając jak najlepsze dla wynajmujących biuro serwisowane? Może w bieżnie, rowery stacjonarne, orbitery i tym podobne urządzenia? A może w dobrą wentylację i oświetlenie stanowisk pracy? Dylemat został rozwiązany dzięki dwom przeprowadzonym ostatnio badaniom. Biuro serwisowane z programem fitness W ostatnim dziesięcioleciu panowało przekonanie, że programy zdrowotne dla pracowników przyczyniają się lepszego ich samopoczucia i wydajności pracy. Inwestowano, więc w karty do siłowni a zdarzało się, że instalowano urządzenia w siedzibie firmy. Może warto, więc urządzając biuro serwisowane zainwestować w sprzęt do ćwiczeń. Byłby to na pewno wabik na wynajmujących. Problem w tym, że w dłuższej perspektywie programy fitness nic nie zmieniają. Naukowcy o siłowni w biurze serwisowanym Badania na temat efektów wdrożenia programu fitness czy odnowy biologicznej w firmie przeprowadził Harvard. Ich wynik nie zachęca do... [...]
Dowiedz się więcej

Biuro serwisowane dla ekomaniaków

Biuro serwisowane dla najmniej licznej, grupy pracowników określonej, jako CO-Workers, CO2-Fighters może, a nawet powinno być nietypowe. Tacy pracownicy są wyjątkowo zaangażowani w życie biurowe. Zależy im żeby było zielono i eko. To ostatnia grupa pracowników wyodrębniona w badaniu JLL i Skanskiej, które opisujemy od jakiegoś czasu. Zajmowaliśmy się już grupami Work Hard, Tech Hard, typowymi białymi kołnierzykami, Mission Completion oraz Busy But Balanced. Każda z tych grup ma inne preferencje, jeśli chodzi o biuro serwisowane. Ekomaniacy w biurze serwisowanym Szansa na to, że biuro serwisowane opanują właśnie ekomaniacy, jest stosunkowo niewielka. Grupa określona w badaniu, jako CO-Workers, CO2-Fighters to zaledwie 11 procent pracowników na polskim rynku. Pracownicy tego typu wywodzą się w ogromnej większości z pokoleń X (ur. 1965-1979r) oraz Y (ur. 1980-1994). Jest też troszkę przedstawicieli pokolenia Z (ur. po 1995r) i śladowe ilości baby... [...]
Dowiedz się więcej

Biuro serwisowane dla pracowników typu Busy But Balanced

Jest stosunkowo niewielka szansa, że nasze biuro serwisowane zostanie zasiedlone w całości przez pracowników grupy określonej jako Busy But Balanced. Jest ich na polskim rynku pracy 13 procent. Co charakterystyczne jest to grupa najbardziej ze wszystkich sfeminizowana. Omówiliśmy wcześniej ogólnie badanie JLL i Skanskiej na temat typów pracowników na polskim rynku. Opisaliśmy też trzy najpowszechniejsze grupy pracowników wyróżnione w badaniu i ich oczekiwania, jeśli chodzi o biuro serwisowane. Work Hard, Tech Hard, typowe białe kołnierzyki oraz Mission Completion. Pracownicy Busy But Balanced w biurze serwisowanym Pracownicy Busy But Balanced to przede wszystkim kobiety. Są świetnie zorganizowane, odpowiedzialne i oczekują jasnego wyłożenia zasad i obowiązków, co pozwoli im sprawnie ułożyć swój czas. Jeśli biuro serwisowane zasiedlą pracownicy grupy Busy But Balanced będą to w większości osoby pokolenia Y (ur. 1980-1994). Około 25 procent osób... [...]
Dowiedz się więcej

Biuro serwisowane dla pracowników z grupy Mission...

Co czwarty pracownik na polskim rynku mieści się w kategorii Mission Completion. Tak, więc takie właśnie jest prawdopodobieństwo, że biuro serwisowane będzie służyło tej kategorii pracowników. Jeśli chcemy, żeby biuro serwisowane przyciągało i dobrze służyło określonej kategorii pracowników trzeba o tym myśleć już na etapie wyboru miejsca. Bo na przykład pracownicy z najliczniejszej na rynku grupy Work Hard, Tech Hard [1] oczekują biura serwisowanego w prestiżowym miejscu i jeszcze żeby dało się tam zaparkować. Z kolei typowym białym kołnierzykom [2] nie zależy na prestiżowym miejscu, ale na parkingu już tak. Pracownicy Mission Completion w biurze serwisowanym Grupa pracowników Mission Completion jest zdominowana przez generację Y (ur. 1980-1994). To ponad połowa osób zaliczonych do tej grupy. Około jednej trzeciej stanowią osoby generacji X (ur. 1965-1979r). Niewielką grupkę stanowią tu baby boomers (ur. 1946-1964r). Generacja Z .(ur.... [...]
Dowiedz się więcej

Biuro serwisowane dla typowych białych kołnierzyków

Dwa typy pracowników, którzy mogą trafić do naszego biura serwisowanego równie często występują na polskim rynku pracy. Są to White Collar Classic i Mission Completion. Obie grupy stanowią po 25 procent ogółu pracowników. W tym wpisie opiszemy, warunki jakie powinno spełniać biuro serwisowane dla klasycznych białych kołnierzyków. Wcześniej omówiliśmy ogólnie badanie JLL i Skanskiej na temat typów pracowników na polskim rynku. Omówiliśmy też potrzeby i oczekiwania, względem biura serwisowanego największej grupy wyróżnionej w badaniu a określonej, jako Work Hard, Tech Hard. Duża szansa, że biuro serwisowane opanują białe kołnierzyki Prawdopodobieństwo, że w twoim biurze serwisowanym będą pracować klasyczne białe kołnierzyki wynosi 25 procent. Jeśli chodzi o wiek czynnych zawodowo przedstawicieli tej grupy, to najwięcej jest wśród nich ludzi stosunkowo młodych, bo z pokolenia Y (ur. 1980-1994). Ponad jedną czwartą stanowią... [...]
Dowiedz się więcej

Biuro serwisowane dla otwartych, ambitnych pracowników

Pracownicy, którzy mogą trafić do naszego biura serwisowanego nie stanowią jednolitej grupy o takich samych potrzebach. W badaniu wykonanym przez JLL i Skanska wyróżniono pięć grup pracowników. W tym wpisie omówimy grupę określoną, jako Work Hard, Tech Hard. Takich pracowników wyróżnia znajomość i biegłość posługiwania się nowinkami technicznymi, otwarcie na zmiany i bardzo duża ambicja. W poprzednim wpisie omówiliśmy ogólnie badanie JLL i Skanskiej na temat typów pracowników na polskim rynku. Teraz omówimy typ najpopularniejszy. Szansa, że biuro serwisowane będzie służyło pracownikom z grupy Work Hard, Tech Hard wynosi aż 26 procent, wynika z badania. Dla kogo może być biuro serwisowane? Prawie połowa pracowników z tej grupy należy do pokolenia Y (ur. 1980-1994). Około jednej trzeciej to pokolenie X (ur. 1965-1979r),. Reszta to prawie po równo przedstawiciele pokoleń baby boomers (ur. 1946-1964r) oraz Z .(ur. po 1995r). W omawianym... [...]
Dowiedz się więcej

Biuro serwisowane stworzone dla pracowników

Biuro serwisowane może zapewnić pracownikom dużo lepsze, bardziej odpowiadające ich upodobaniom warunki niż biuro firmowe. Wynajmując biuro serwisowane firma może łatwiej zadbać o takie potrzeby jak na przykład dostęp dla osób niepełnosprawnych. Można też mieć taniej dostęp do sali konferencyjnej, kącika rekreacyjnego, czy pokoju do pracy koncepcyjnej. Pomieszczenia te mogą być współdzielone, bo nie są potrzebne stale. Jeżeli buro urządza korporacja, może sobie pozwolić na nie zwracanie zbyt dużej uwagi na oczekiwania pracowników, co do różnych szczegółów. I tak w pomieszczeniach będą pracować ludzie różnych pokoleń o różnych temperamentach, wyznawanych wartościach i zajmujący się zupełnie innymi rzeczami. Wszystkim nie da się dogodzić. Lokalizacja biura serwisowanego Co innego, jeśli chodzi o biuro serwisowane. Tutaj mamy większą możliwość wzięcia pod uwagę oczekiwań najemców. Co więcej możemy już przy wyborze miejsca na... [...]
Dowiedz się więcej